רקע-איטום

איטום וזיפות גגות

איטום וזיפות גגות הנה משימה חשובה שיש לבצעה לפני תחילת החורף, על מנת לוודא כי מצפה לכם חורף יבש ללא נזילות מפתיעות אשר עלולות להפוך למטרד מיותר בחיי המשפחה שלכם. על מנת שעבודות איטום וזיפות גגות יעשו על הצד הטוב יותר, חשוב ביותר לבחור בחברה אמינה ומקצועית אשר לה מוניטין וניסיון רב בעבודות איטום וזיפות גגות.

חברת “איטום בע”מ” הנה החברה המובילה בתחום האיטום והיא מבצעת את כל סוגי האיטום לכל סוגי הגגות הקיימים במדינת ישראל.

חשיבות עבודה תקנית וביצוע איטום וזיפות גגות לפי תקני מכון התקנים

מכון התקנים האחראי על הגדרת תקני בטיחות, קובע מדי כמה שנים אילו חומרים מיועדים לעבודות איטום וזיפות גגות ובאילו חומרים אסור להשתמש למטרה הזאת. לא כל חומרי הזיפות והאיטום עומדים בתקני מכון התקנים מכיוון שכל החומרים שעוברים בדיקות ומותאמים לעבודות איטום וזיפות גגות, מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ולשיטות הבנייה הנהוגות כאן. ישנן חומרים אשר יהיו עמידים פחות וישנם כאלה אשר יצריכו ביצוע איטום וזיפות גגות בפעם נוספת כבר לאחר החורף הראשון וחבל להיכנס להוצאות כלכליות מיותרות שכאלה.

על מנת להבטיח ביצוע איטום וזיפות גגות בצורה המקצועית ביותר ועל מנת להיות בטוחים, כי תוצאות העבודה יחזיקו מעמד לאורך זמן, חשוב להקפיד להזמין את עבודת איטום וזיפות גגות רק אצל מומחים לעבודות איטום וזיפות גגות.

ביצוע עבודות איטום וזיפות גגות על ידי חברת “איטום בע”מ”

חברת “איטום בע”מ” הנה חברה מובילה המתמחה בכל סוגי עבודות איטום וזיפות גגות

והיא פועלת לפי התקנים של המכון התקנים הישראלי. צוות עובדיה המיומן של החברה עובר הכשרה מקצועית בתחום איטום וזיפות גגות, במטרה לספק ללקוחות החברה את עבודות האיטום האיכותיות ביותר. בנוסף, חברת “איטום בע”מ” שמה דגש על תמחור נכון של כל העבודות המתבצעות על ידה וגם על רמת שירות מקצועי ואדיב, אשר מותאם לפי סוג הלקוח.

לפני כל עבודת האיטום נשלים נציגי החברה אל המקום המיועד לעבור עבודת איטום וזאת על מנת לייעץ ללקוח על שיטת האיטום המתאימה ביותר עבורו ורק אחרי פגישת היכרות בלתי מחייבת זאת החברה תכין את הצעת המחיר לעבודת האיטום הדרושה.

אנו ב”איטום בע”מ” מקפידים על עבודה ברמה גבוהה ומבטיחים לכם, כי אחרי שהגג שלכם יזופת על ידינו, תשכחו מנזילות וצרות אחרות לתקופה ארוכה, כי אנחנו מאמינים בשירות מקצועי ואמין ושיטות העבודה שלנו עומדים בכל בתקנים לאיכות העבודה.