רקע-איטום

איטום גגות מרוצפים

כאשר מדובר על עבודות איטום גגות מרוצפים, ישנה חשיבות רבה לפנייה לחברה המתמחה בעבודות איטום גגות מרוצפים מכיוון שעבודות איטום גגות מרוצפים מצריכות שיטות עבודה שונות, ניסיון מוכח בתחום האיטום ובקיעות בטכניקות איטום שונות.

חברת “איטום בע”מ” היא החברה המובילה בתחום איטום גגות מרוצפים והיא מספקת את כל שירותי האיטום שלה תוך כדי הקפדה על רמת איכות בלתי מתפשרת בכל שלבי העבודה ושימוש בחומרי האיטום המקצועיים ביותר.

ייחודיות של שירותי איטום גגות מרוצפים הניתנים על ידי חברת “איטום בע”מ”

עבודות איטום גגות מרוצפים מורכבות הרבה יותר מעבודות איטום אחרות, הם מתבצעים בשלבי ביצוע שונים ולפעמים כרוכות בהוצאות כספיות גבוהות, לכן בחברתינו ממליצים לפני גיבוש החלטה סופית בדבר נחיצותן של עבודות איטום גגות מרוצפים, להתייעץ עם איש מקצוע בתחום איטום גגות מרוצפים אשר בקיא בכל ההיבטים השליליים ובכל ההיבטים החיוביים של איטום גגות מרוצפים.

השיטה הראשונה באמצעותה ניתן לבצע איטום גגות מרוצפים היא שיטת החריצה. על שיטת האיטום הזאת ניתנים חמש שנות אחריות, היא אינה פוגעת במרצפות ועבודת האיטום מתבצע בשלבים הבאים:

ניקוי הגג
ביצוע חריצת משקעים בעזרת דיסקת יהלום.
הזרקת החומר המותאם לסוג המרצפות וניקוי של השטח בסיום העבודה.
מריחת חומר שקוף במרקם ג’ל, על מנת לחזק את המשטח המעובד.

השיטה השנייה לביצוע איטום גגות מרוצפים מעניקה שמונה שנות אחריות והיא מתבצעת בשלבים הבאים:

הורדת הפנלים שמסביב לגג.
מריחת החומר פריימר על גבי הריצוף הקיים.
פריסה של יריעות בטומניות כל גבי כל שטח הגג.
פריסת יריעות הגנה מיוחדות.
הדבקת קרמיקה שנבחרה כתחליף לריצוף הקיים.

שיטת איטום גגות מרוצפים נוספת היא השיטה המורכבת והיקרה ביותר, היא מעניקה עשר שנות אחריות ומצריכה בניית תוכנית פעולה מותאמת בהתאם לסוג השטח.

פירוק הריצוף הקיים.
ביצוע שיפועים.
מריחת חומר הפריימר.
הלחמת יריעות שחורות על גבי כל שטח הגג.
פריסת יריעות הגנה.
הכנת מרזב לקליטת מים גם מעל וגם מתחת לריצוף.
ריצוף מחדש על ידי חומרי הריצוף בהתאם לבחירת הלקוח.

נציגי חברת “איטום בע”מ” ישמחו להיפגש עמכם על מנת להתאים במיוחד עבורכם את שיטת איטום גגות מרוצפים ועל מנת להכין יחד אתכם את הצעת המחיר ואת שלבי העבודה אותם אנשי הצוות המקצועיים יבצעו במהלך עבודת האיטום.