רקע-איטום

קורס מיגון ואבטחה

בקורס מיגון ואבטחה תלמדו את כל היסודות והטכניקות בעולם המיגון והאבטחה. אתם תרכשו את כל הידע הדרוש להתקנת מצלמות ומערכות אבטחה שונות.

ככל שהזמן עובר כך גדל הצורך של כל בית ועסק בישראל להתקין מערכות הגנה שיתריעו מפני פורצים. בין היתר, מצלמות אבטחה חיוניות לשם תיעוד מקרי אלימות שונים. הביקוש בעבודה זו גדל עם הזמן, לכן כדאי מאוד לרכוש את המקצוע הזה.

כאשר אנחנו לומדים מקצוע אנחנו מקדמים את עצמנו והופכים להיות אנשי מקצוע טובים ומיומונים יותר. ככל שיהיה לנו יותר ידע מקצועי כך יהיה לנו קל יותר לבצע את התפקיד שלנו באופן הטוב ביותר שאפשר.

 איזה חומר נלמד בקורס?

תמיד טוב להתפתח וללמוד דברים חדשים. גם כאשר יש לנו כבר מקצוע מסודר טוב נעשה אם נלמד כישורים מקצועיים נוספים. השתתפות של מנעולן במסגרת של קורס מיגון ואבטחה יכולה לקדם אותו מאוד.

קורס מיגון ואבטחה

בקורס מיגון ואבטחה תלמדו את עקרונות הבסיס של המקצוע ואת כל השיטות והטכניקות למיגון בתים, עסקים, בניינים, חנויות ועוד. 

הקורס עצמו עשיר מאוד בתכנים ומתקדם מאוד מבחינת החומרים הנלמדים בו כך שכל מי שלוקח בו חלק מרוויח. בקורס מלמדים מרצים מנוסים ומומחים לתחום האבטחה והמיגון.

 

למי כדאי ללמוד בקורס מיגון ואבטחה?

קורס מיגון ואבטחה הוא קורס שכדאי ללמוד בו כי הוא מאוד מעניין והוא יכול להעניק לנו עוד מיומנויות כאנשי מקצוע שעוסקים במיגון ואבטחה.

הלימודים בקורס מתאימים גם למנעולנים ולאנשים שרוצים לעבוד בתחום האבטחה. הלימודים עצמם מאתגרים מאוד אך הם נעשים בגובה העיניים כך שכל אחד יכול למצוא בהם את מקומו.

הלימודים יכולים להתאים מאוד גם לחיילים משוחררים או למי שרוצה לרכוש מקצוע שיוכל לעבוד בו בזמן הלימודים לתואר ראשון.

מקצוע זה יכול לאפשר לנו לממן את לימודי התואר הראשון שלנו כך שלא נצטרך לסמוך על ההורים שלנו או לקחת הלוואה גדולה מהבנק.

 

מה דרישות הקבלה לקורס?

קורס מיגון ואבטחה הוא קורס שיש לו מספר דרישות קבלה. בשביל להתקבל לקורס צריך להיות בעלי 12 שנות לימוד ומעל גיל 21.

דרישות נוספות הן הצגה של תעודת יושר מהמשטרה שאין לו תיק פלילי ושאף פעם לא היה לנו תיק פלילי. עוד דרישות הן תעודה פעילה של אחזקת נשק וגם ידיעת אנגלית במרה בסיסית.

הלימודים עצמם הם לימודים מעשיים ולכן חשוב להיות בכושר גופני טוב ולדעת טוב להתמצא בעשייה בעלת אופי טכני של התקנת אזעקות או מנעולים.

 

איזה הכשרה מקבלים בסוף הקורס?

בסוף קורס מיגון ואבטחה מקבלים תעודה מקצועית. הלימודים בקורס מאוד מעניינים והם יכולים לאפשר לנו להתקבל לעבודה כמאבטחים או כמנעולנים מן המניין.

בשביל להצליח לעמוד בדרישות הקורס יש להגיש עבודות ומבחנים ולעבור מבחן מעשי. לאחר שנסיים בהצלחה את הלימודים בקורס נוכל לעבוד באופן מקצועי בתחום האבטחה.

הלימודים מומלצים מאוד למי שרוצה להעמיק בנושא מצלמות אבטחה ולהפוך להיות מומחה מיגון ואבטחה בעל ידע וערך מוספים לכל ארגון או לקוח איתם יעבוד.

בסופו של דבר לימודים זה דבר חשוב. חשוב מאוד להשקיע בלימודים ולא לזלזל בהם. על הלימודים אנחנו יכולים לשלם באמצעות הפיקדון הכספי של השירות הצבאי. אם אתם מתעניינים גם בקורס מנעולנים, תוכלו לשלב את שני הקורסים באחד ממוסדות הלימוד בארץ.

טיפים לאיטום קירות:

אם יש לכם קיר שצריך לאטום רצוי לשוחח עם אוטם מומחה ולקבל הצעת מחיר ללא עלות. 

לרוב אוטם קירות מקצועי ידע באופן מדויק להבין את מקור הבעיה לתת הצעת מחיר ואבחון תקלה ללא עלות:

רוצים לקבל הצעת מחיר ואבחון חינם?
השאירו פרטים בטופס צור הקשר: